4 Mayıs 2011 Çarşamba

gunumuzde yasayan sairler bizim sairelerimiz

GÜNÜMÜZDE YAŞAYAN ŞAİRLER,BİZİM ŞAİRLERİMİZ.

O
O orada ben burada,
Olur muyuz bir arada?
Fani değil ki dünya,
Geçer ömür,geçer elbet.
Ben talihi neyleyim
Ölüm gülsün yüzüme.
Kavuşuruz murada.
Sabret gönül biraz sabret.
                       M.Darga
yasayansairler@hotmail.com


















TATAR KIZI
Sen bir Türk kızısın,
Hem de Tatar boyundan.
Her şeyin belli ediyor
Türklüğünü,
Yani sıra dışı özelliğini,
Ve Tatarlığın,
Mutlak
Tamamlıyor güzelliğini.
Bilmem niye utanırsın ?
Utanma artık soyundan.
Sen daha yokken bu dünyada
Biz böyle asil bir Tatarın
Muska gibi resmini,
Atatürk'le yan yana
Taşırdık göğüs ceplerimizde.
Sen;
Lenin'i,Stalin'i,Che’yi
Bahse girerim tanırsın.
Duymuşsundur, adlarını muhakkak.
Buna da bahse girerim bir o kadar.
Duymamışsındır
Mustafa Cemilin ismini.


Mustafa Cemil bir Tatar.
Mustafa Cemil bir kahraman.
Kandırmadı insanları hiç bir zaman
Halklar kardeştir diye.
Yalancı olamazdı elbet Lenin gibi.
Mustafa Cemilin pos bıyıkları yoktu.
Cani değildi Stalin gibi de.
Yoktu,
Mustafa cemilin
Başında yıldızlı bere.
Kırımlıoğlu Tatar,Türk oğlu Türk’tü.
Değildi adı Che.
İnce bıyıkları
Başında kalpağı
Ve yumruk kadar yüreğinde
Milyonlarca esir Türk’ün acısıyla,
Özgürlük isteyen bir Tatardı.
Senin benim gibi öz toprağında,
Ezilen.
Senin benim gibi öz toprağında,
İkinci sınıf,
Senin benim gibi öz toprağında,
Hakir görülen,
Ve
Senin benim gibi öz toprağında,
Sömürülen bir Türk'tü.
Anlayacağın ondandır
Mustafa Cemilin buralarda
Tanınmamışlığı.

                                         M.Darga














TANRI SEVGİSİ
Ne ödül,ne ceza.
Ne hasreti cennetin,
Ne de cehennem korkusu.
Tanrıyı biz,karşılıksız severiz.
Budur Türk’e yakışan doğrusu.

                                                 M.Darga













 AYRILIK
Anlatması mümkün değil
Bu sevdayı.
Sen yinede sor bana.
Çıktığında canım bedenden,
Cennet olsa da yerim,
Seni arar gözlerim.
Vatan,vatan,
Ah! Güzel vatan.
Anla işte,
Senden ayrılmak,
Öyle zor bana..

            M.DARGA
                           
ŞÜKÜR

şükrettim,
yediğim kuru ekmeğe
ilanınına şükrettiğim gibi cumhuriyetin
sonra,
yarin saçlarını koklarcasına derin,derin, 
çektim içime havasını,
saltanat sofralarında kıymeti bilinmeyen hürriyetin.
Murat Darga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder